Top

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen


Wij begrijpen na het bezoeken van onze website dat u met vragen zit.
Hieronder treft u op de veel gevraagde onderwerpen uw antwoordt.
Mocht uw vraag en antwoord er niet tussen zitten dan kunt u uw vraag stellen via onze mail.
info@autoledplaza.nl

Er wordt vermeld dat LED een levensduur heeft van 50.000 uren.

Klopt dit?

Inderdaad, Led  zou een levensduur hebben van 50.000 uren. Maar dit is een test report waarbij de LED getest is op een voeding van 3.7V bij een temp. van 25gr, en een verbruik van 0,5W.

De toepassing van LED in voertuigen (12~13,5V) en daarbij de levensduur is afhankelijk van installatie en toepassing. 

ik wil de verlichting van mijn voertuig ombouwen naar LED verlichting is dit makkelijk te doen?

Het omzetten van normale verlichting naar LED verlichting is bij de meeste voertuigen een plug&play toepassing.

het is alleen de lampjes verwisselen van normaal naar LED lampjes.

In onze shop zijn de meeste LED lampen dan ook Plug&play vervangbaar.

Canbus? Wat is dit precies en is hier een oplossing voor?

Canbus is een systeem in uw voertuig dat controleert op defecten van o.a. uw verlichting. LED verlichting verbruikt minder voeding dan de normale lampen die in uw voertuig zitten. Het canbus systeem ontdekt dat er een lage stroom verbruik is opgetreden en geeft deze melding door op uw dashboard. de LED lamp is niet defect..!! U kunt dit probleem oplossen door een weerstand toe te passen of een aangepaste Canbus LED lamp te plaatsen. Wij zelf raden aan een weerstand.

Wat is de levertijd nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

De levertijd na het plaatsen van uw order is meestal 1á2 dagen.

Dit is afhankelijk van het tijdstip dat u uw bestelling heeft geplaatst.

Wij houden u tijdig op de hoogte met de ontwikkelingen van uw order via mail contact.

Mocht er problemen zijn met uw order zullen wij ook contact opnemen.

Ik heb problemen met mijn bestelde led verlichting, deze zijn verkeerd of passen niet.

Wij raden u aan dit kenbaar te maken via mail. u kunt dan uw probleem voorleggen en eventueel een foto bijvoegen om het probleem toe te lichten.

Graag willen wij in uw mail uw ordernummer en datum van bestelling terug vinden. Zodat wij dit beter kunnen terug vinden ons syteem en u dan ook sneller van dienst te kunnen zijn.

De gewenste lamp die ik op de site zie staan is tijdelijk niet op voorraad?

Door de snelle omloop van onze producten kan het voorkomen dat het artikel 

tijdelijk niet op voorraad is, u kunt dan bij de product pagina uw mail achterlaten. Wij houden u dan op de hoogte wanneer het artikel weer op voorraad is.

(Uw mail adres die u invoert wordt dan ook alleen gebruikt om u op de hoogte te brengen dat het product weer op voorraad is, en dus niet voor reclame doeleindes.)